ARKITEKTUR

2011-11-01 ? 13:30:55
Hejsan hejsan!
Jag sitter här i en av skolans datorsalar och är glad tjej. Har varit hos syon och fått bekräftat att det på olika sätt går att blanda min utbildning med arkitektur. Är taggad nu!
På tal om arkitetur; min pappa har hittat en så sjukt ball sida som han länkat till mig.
Bjarne Ingels Group
Det är en hemsida för ett projektgrupp typ. På webbsidan kan man hitta massor av bilder och beskrivningar till olika stadsprojekt.
Exempel på vad man kan hitta på hemsidan:






Jag älskar den här sidan! :)

//Idabod
Kommentarer
Anonym

Hej! Vill med utbilda mig till arkitektur, men poängen är så höööga! Vad är det för utbildning du har hittat, kan du skriva om den?:) KRAM!

2011-12-02 @ 14:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: