RED BULL COLA

2011-05-23 ? 19:53:00
Jävla askmoln! Jag hoppas att det inte drabbar oss.
.
En sak jag glömt berätta om är Red Bull Cola (det stavas så) som jag fick smaka på jobbet va min chef. Jag tog en klunk och det första jag sa var "Det smakar som sån där colaglass!". Han ba "Eller hur! Det sa jag med!"
Sen när Micke kom in för att köpa lite mat att ta med räckte min chef fram burken och sa "Smaka på detta. Vad smakar det?". Micke smakade, sken upp och sa "IGLO!"
Haha så ja, om ni har en förkärlek till iglo-glass eller bara tycker att Red Bull Cola låter som en bra blandning kan det ju vara värt att testa! Tips!

Jag däremot är inte så förtjust i varken redbull eller cola, men jag kan tänka mig att blanda drycken med sprit haha.

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: