OM SANNINGEN SKA FRAM

2011-05-15 ? 15:49:25
Hejhej.
I väntan på att Cissi skulle vakna och svara på mitt sms tog jag en tripp på stan och unnade mig lite shopping.
Jag hittade flera fina saker:


Skjortan har mer grönt i, vilket inte syns på bilden..
Alltihop gick på 500 kronor. Värt!
Tog bussen hem i spöregnet efter det och käkade resten av pastan som jag åt igårkväll. Gott!
Sen ringde Cissi och sa att hon glömt bort att vi skulle ses idag och att hennes mobil varit död. Hon hade massor av plugg att göra också, så vi får ses om en vecka istället.

//Idabod
Kommentarer
Cissi

Förlåååååt! :(

2011-05-15 @ 16:05:22
Ida

Det är ingen fara, haha <3

2011-05-16 @ 09:04:07
URL: http://idabod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: