LISEBERG

2011-05-15 ? 10:59:44
Det är hårt att vara servitris! Känner både i ryggen, benen och handlederna.
Men det ska kännas att man kämpar! ;D
.
Nu så, Liseberg i fredags som sagt.




Vi åkte det mesta, även nya Atmosfear, trots att jag tvekade som fan först.
Jag var inställd på att åka den någon gång i sommar, men tvekade starkt på att åka den i fredags. Daniel åkte en gång före mig, för jag var tvungen att stå och kolla på den en stund innan jag kunde bestämma mig.
Men sen åkte jag också. Som jag trodde var uppfärden värre än nerfärden, men det var inte speciellt farligt upp. Och nerfärden var asgo :) Fokuserad var jag dock haha.

Vi var inne i Spelhuset. Daniel fångade upp en Emil till mig. 
Och så spelade vi lite på hjul. Daniel var inställd på att vinna massor, i alla fall vinna stjärnvinst. Jag vann en påse bilar (jag som aldrig vinner!). Sen spelade Daniel lite på chips och något annat, men utan framgång. Då gick vi till Plopp-hjulet. Jag gick fram till nummer 19, men Daniel ropade på mig att vi skulle ta nummer 6 och sju, så jag gick dit. "Jag vill ha nummer 6" sa jag, men så stod vi så att jag hade 7 framför mig och Daniel 6.
Guess what? Stjärnvinst nummer 7! haha


Biiiig one. Vi delade på den.



//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: