CATCHING UP

2011-05-04 ? 14:29:13
Tiden går fort när man har roligt. Fy så dåligt jag bloggar!
Låt se vad har jag glömt uppdatera om?
Veckorna som gått:

Söndagen den 24 April :
Dagen efter Påskmiddag/festen hos Erika. Blev lite slöande ute på gården i solen.

Daniel joinade mig och hade med sig en glassbåt!
Sen minns jag inte riktigt vad vi gjorde.. Tror vi tog en promenad kanske... Och senare gjorde vi äpple i ugn med vaniljsås :D

.
Måndagen den 25 April var jag i Mariestad:


Trevlig stad, trevlig farmor :)
Klings glass och farmors vaniljbullar är ett måste!
Uuuunderbart väder! Har blivit en del glassar på senaste faktisk!

Tisdagen den 26 April:
Jag och Daniel gick på bio. Black Swan såg vi. Vi singlade slant mellan den och Let me in, för vi kunde inte riktigt bestämma oss. Köpte biljetter och gick ut och köpte lite gott att dricka på en uteservering:


//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: