ÖVNINGSKÖR

2011-03-13 ? 17:55:48
Waah. Kom nyss hem från övningskörningen. Det gick bra, förutom att det blev många hackiga starter. Men jag var ute på vägen! Asså verkligen på vägen och körde hela vägen hem till pappas tjej.
Det säger kanske inte så mycket, men när jag säger att det är tredje gången någonsin som jag kör, så kanske det blir lite tydligare. Och när jag säger att jag idag körde i 80km/h, bland andra bilar, bland vägskyltar och trafikljus, så blir det tydligt att det är ett ganska stort steg jämfört med innan.
Innan har jag:
Första gången - Startat, kört några meter, stannat. Startat, kört runt på parkeringen, stannat. Upprepat.
Andra gången - Startat, kört, kört ut på vägen, växlat, blinkat, kört i rondell, kört i 40-50, växlat, blinkat, kört i rondell. Upprepat.
Nervöst var det idag, men jag är nöjd :)

Bild från google... Vår bil är finare.
Nu blir det strax mat. Gött, för jag är hungrig!

//Idabod
Kommentarer
neli

thanks hihi =) hoppas att du haft en bra helg tjejen =)

2011-03-13 @ 19:53:09
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: