BARA TANKAR

2011-03-24 ? 21:42:54
Jag ogillar väldigt mycket att få höga förhoppningar om någonting, som sen bara rinner ut i sanden. Eller att bli väldigt uppspelat för något, som sen aldrig sker. Eller helt enkelt att tycka om något som sen inte är. Jag har börjat fundera på vad man kan göra åt sånna här saker, för jag vill ju inte hindra mig från att bli uppspelt över saker. Däremot har jag ju själv kontrollen över mitt liv, så det som fattas mig kan alltid hittas eller återfinnas. Jag vill ju bara vara glad. Och det är ju trots allt inte så svårt i grund och botten.
Jag vill i alla fall säga att jag delvis är väldigt glad över de människor jag kommit nära den senaste tiden. Det har jag verkligen behövt.
Sen vill jag också säga att jag ogillar att inte förstå och ogillar när någonting är halvdant eller ligger i bakgrunden.
Jag vill ha saker klart för mig.
Tillsist vill jag säga att jag ogillar att sakna, men att jag just nu mest saknar att gilla.
.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: