4-5

2011-03-05 ? 17:24:58
Hejhej!
Har inte varit helt flitig med bloggandet senaste tiden, men jag har så mycket för mig. (Trots att vi har haft lov från projektledningskursen den här veckan).
Igår jobbade jag som vanligt till 15, sen var jag hemma en stund innan jag åkte till gymmet. Planen var att träffa Thomas och hans gäng, men jag hookade först upp med Mirres gäng på Cicero, och sen var jag för trött för att dra vidare.
Åkte hem vid 00.00, tittade på Vänner och sedan somnade jag.
.
Vaknade lite efter 8.00 idag, åt frukost och pysslade med saker. Dagens lunch:
Pasta pesto med stekt lax och parmesanost. Dricka till det, blodapelsein juice.
.
Tydligen har typ alla bilder utan 70 försvunnit från min mobil. Hade ett nästan helt fullt minne av bilder så det känns mindre roligt faktiskt.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: