18 MARS

2011-03-19 ? 00:11:31
Hejhej!
Fullt upp har jag haft.
I onsdags spelade jag biljard med Andreas. Han vann, 3-2.
Jag uppvaktade min far igår. Han fick en slips och en kombinerad pastaslev/parmesanrivjärn av mig.


Jag kan för övrigt, till ingens förvåning, tillägga att jag jobbat varje dag. Och att jag blivit trött utav det.
Vad gjorde jag mer igår? Jo jag gick hem till Daniel på kvällen och chillade. Väldigt trötta var vi båda två.
Jag vaknade imorse och såg till min förvåning att det låg snö på tak och träd! Mindre roligt!
Skyndade iväg till jobbet i alla fall och hade ett lagom lugnt pass där.
Sen åt jag sushi, innan jag powerwalkade ner till stan och hem igen.
.
20.50 satte jag och Hanna oss i biosalongen för att se The King's speech.
Vi slog till precis när de släppte de reserverade biljetterna och fick bra platser.
Väldigt bra film! Bra skådisar! Colin Firth, Geoffrey Rush, Helena Bonham Carter, Timothy Spall, Michael Gambon osv :)
Hanna åkte vidare till stan för att träffa pojkvännen och hans polare. Jag åkte hem. Är så trött att jag skulle kunna somna i denna sekund.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: