HÅKAN HELLSTRÖM

2011-06-09 ? 15:36:46
Juuuuust det! Har glömt berätta om i lördags!
Anlände med planet på lördagsmorgonen/förmiddagen. Oturligt nog flög Daniel och hans friends ner med samma plan som vi kom med, så vi hann aldrig se varandra på flygplatsen.
Åkte hem i den svenska värmen och så åt jag och mamma sushi på balkongen:

Omnomnom.
Sen bar det av till Satlhomen:

Aaasnice var det och jag fick en hel del färg. Mest på armarna och bröstet.
We like.
.
På kvällen försökte jag få tag på någon som ville gå och lyssna på Håkan med mig, utanför konsertområdet, eftersom jag inte hade någon biljett.
Det visade sig att Charlie, Niklas och Martin skulle dra dit och lyssna, så jag tog vagnen till Slottis för att leta rätt på killarna där.
Då hände det :O
Istället för att hitta dem, kom en tjej fram till mig och undrade jag om jag ville ha en biljett eftersom hela hennes sällskap inte skulle komma och hon tyckte att det var dumt om den gick till spillo.
Klart man tackar ja?! (med en viss misstänksamhet dock) Men jag fick ju den gratis.
Funkade gjorde den och efter en stunds letande sprang jag på Erikas kompis Josefine och två tjejer till.

Håkan är bäst live <3 Riktigt bra var det!

Fick ett samtal efter konserten från en viss David som också varit där inne och som frågade mig om jag visste vilken dag det var.
Eum.. Du har redan fyllt år? Sa jag lite tveksamt.
Han förklarade då att det var ett år sedan vi träffades första gången. Haha söt.

Sen tog jag mig till Linnéplatsen för att ta bussen hem. Då hörde pojkarna av sig, så de kom och hämtade upp mig i bilen och så blev det en lite random och otroligt trött kväll med TV och gitarr, innan sömn var för lockande.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: