UPDATES

2011-06-24 ? 10:42:17
Hejhej!
Det blev ingen uppdatering varken i tisdags eller igår..
I tisdags gick jag lite i affärer och tittade på rean. Köpte dessa två:

130kr sammalagt. Så himla bra, för jag hade tänkt köpa den vita toppen innan rean, och då kostade bara den 149kr! :D
.
Jobbade till ganska sent i tisdags, och sen tog jag vagnen hem till hemkomna Daniel och surprisade honom lite hehe ;)
.
Igår vaknade jag upp hemma hos Daniel. Mysmorgon, musik, handla och pannkaksfrukost på balkongen. Wiie.
Åkte till Frölunda Torg efter det, men eftersom jag skulle jobba kunde vi inte vara där så länge. Käkade en snabb sushi (försöker få Daniel att gilla det, går framåt!) och sen tog jag vagnen till jobbet.
Sen kväll!

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: