JAADU

2011-06-12 ? 19:09:13
Idag sov jag länge. Kan ha berott på att jag somnade ungefär 05.30.
Slutade 22.00 från jobbet och sen blev det en oplanerad och oväntad utgång. Kan ju deifinitiv fastställa att gratis är jävligt gott, och så kan jag bocka av ännu ett uteställe i Gbg.
Donken klockan 5 på morgonen var rätt nice dessutom. Haha shit vad det känns som jag aldrig var där, men det var jag och jag unnade mig att köpa två små hamburgare istället för en.
Igår fick jag dessutom reda på att jag fått löneförhöjning. Känns som att jobbet funkar väldigt bra just nu.
.
Idag har det varit rensning och städning större delen av dagen. Vi ska ju flytta om en månad. Rensning kan faktiskt vara jävligt kul, speciellt när jag gör det med min pappa och hög, bra musik spelas i vardagsrummet.

Tog på mig saker som vi hittade..

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: