HELL YEAH

2011-06-14 ? 20:17:53
Jag tror min förkylning medför någonting positivt. Att jag gör mamma glad när jag svarar "ja" på frågan "Vill du ha te?". Jag dricker sällan te annars och min kära mor är teoman, så henne glädjer jag nog lite just nu.
Själv hatar jag att vara förkyld. Det mesta har gått över nu (även om det blev värre efter i lördags). Nu är det mest hostan som är kvar. Host host host hela tiden. Förut var den superslemmig, nu har jag blivit torr i halsen av allt hostande. Suck.. Och det tristaste av allt är att jag inte kan träna.
.
För att summera vad som hänt sen jag bloggade sist kan jag åter igen säga att lördagen var lite sick.
Söndagen var superlugn och passerade väldigt fort.
Måndagen (igår) var jättekul :) :
Robban ringde mig på morgonen och undrade om jag kunde jobba litegrann bara, så han kunde fixa lite saker. Så eftersom jag inte fick tag på Bakis-Erika åkte jag och jobbade i 2h och smsade Erika om att vi kunde ses 13.00 istället :)
När klockan slog 13.00 var jag fortfarande kvar på restaurangen i minikaos av mycket folk och ny tjej på jobbet. Tillslut lugnade det ner sig och jag kunde springa ner och byta om. Fick skjuts av en gäst till centralen - score! :)
Där väntade en glas Erika på mig och så gick vi och åt supergod lunch.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: