FREDAG HOS ERIKA.

2011-06-19 ? 11:21:29

Fredagskvällen/natten spenderade jag hemma hos Erika med trevligt folk. Kunde inte ta några kort pga dåligt batteri på mobilen, men förhoppningsvis kommer det upp någon bild på FB sen som jag kan sno hehe..
Vi drack gott, skrattade mycket, körde lite Jag har aldrig från Erikas utskrivna papper och diskuterade både det ena och det andra...
Efter 1.00 någon gång tog jag, Josefin, Jossan och förlåtmenjagminnsinte (Rickard?) bussen till stan. En helt tom buss satt vi på, bortsett från en kille som däckat. Plötsligt på en hållplats belv hela bussen invaderad av MetalTown-folk. Så invaderad att vi sedan passerade 4 hållplatser fulla med mer MetalTown folk som inte fick plats på bussen.
.
Sen hade jag något otur. Väl framme på centralen skyndade jag mina steg iväg till hållplatsen, där min vagn inte står med på monitorn. WHAT? Tittar på tidtabellerna och förstår inte riktigt om bussen ska komma eller inte (tror inte jag kopplar att det var fredag och den skulle gå, eftersom den inte stod med på monitorn).
För mina steg till Brunnsparken och tittar på stolpen som visar alla bussar och spårvagnar i alla riktningar och hittar inte riktigt någon som jag faktiskt kan ta med mig hem med. Va i helvete? tänker jag och hör hur det plingar till bakom mig. Jag ser min vagn åka bakom mig. HELVETE. Vad ska jag göra? Jag går lite i samma riktning som vagnen, för att sen kuta efter den hela vägen till Kungsport och hinner med den! Bra mådde jag sock inte, jag är ju sjuk och att springa när man har hosta känns inte bra i kroppen.
Somnade ett tag innan 4.

//Idabod

Kommentarer
josefin

åh din stackare, vi som trodde du kom med den utan problem.. tur du hann med den till slut i alla fall! :) annars hade du stått lika lost som amerikanaren på bussen, haha...

(och jodå du minns rätt namn ;) )

2011-06-19 @ 14:33:36
URL: http://josefinfridalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: