WORK WORK

2011-07-22 ? 00:14:54
Tiden går orättvist fort, jag vet inte ens vad jag hunnit med sen jag bloggade senast för jag gör så mycket!
Måste kolla gamla sms för att minnas vad jag gjorde.
I lördags åt jag och Daniel sushi.
Han har börjat gilla det lite nu, vilket jag försöker uppmuntra ännu mer haha.
På kvällen fixade vi nachotallrik och gott käk som vi knappt orkade äta. Sen satte vi oss i min säng och tittade på Harry Potter 5.
.
I söndags lämnade jag av Daniel vid bussen på förmiddagen och sen var det dags att jobba.
.
På måndagen var jag däremot ledig. So was Daniel. (Haha mycket Daniel nu). Vi hade dock inget jättevettigt att göra, så vi tog oss ut på stan, gick till Lejonet&Björnen och köpte varsin bägare med 2 kulor. Käkade den på Lejontrappan innan vi vandrade runt lite i stan. Träffade på Annalena på en av gatorna och jag sa att jag skulle dra ut till Torslanda (eftersom min far flyttat dit nu) för att packa upp mina lådor i mitt nya rum där. Så blev det dock aldrig. Jag och Daniel gick och köpte supergott bröd och gick hem till mig för att kika på Harry Potter 5 och äta apgoda mackor.
.
Tisdagen började med ett besök på ett mindre roligt ställe innan jag tog bussen till den gamla lägenheten. Där hjälpte jag min far att köra grejor till vårt förråd innan vi åkte iväg till Torslanda. Att packa upp lådor är rätt kul i början  jag är fortfarande i det stadiet. Jag befarar dock att jag inte kommer att stanna där så himla länge till...
.
Igår ringde jag körskolan för att boka in min sista (eller näst sista) körlektion och bad dem även boka mitt teoriprov. Sen tog jag mig en springtur - så jävla gött. Jag mår verkligen som bäst när jag tränar!
Jobb efter det. Jobbade riktigt länge och det var väldigt mycket som hände. Hände tydligen ännu mer efter att jag gått hem. Eller ja, gått och gått. Mange tvingade in mig i en taxi för att åka 100 meter, bara för att någon ringt taxi men inte skulle åka med den. Suck.. haha.
.
Idag har det varit jobb också. Vaknade sent idag, så jag hann inte med så jättemycket innan det var dags att gå till jobbet. Det blev en lång dag, men nu är jag hemma. Imorgon är jag ledig. Jag ska njutaaaa.
Såhär god mat jag kan få av Mange :)
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: