WOOOH

2011-01-10 ? 18:20:00
Sitter fortfarande och skriver massor på tentan, befarar att jag kanske inte hinner gymma idag :( i och med att jag ska vara på mötet om 1h och 40 minuter. Kanske kan ta en snabbis på 50 minuter på gymmet.. Bättre än inget!
För övrigt lyssnar jag på listan jag gjort till Daniel. Just nu är det Rewind med Paolo Nutini som spelas.
<3
Sitter och funderar lite på alla resor och saker jag skulle vilja göra i livet.
Vill åka igenom USA som min morbror och hans pappa gjorde förra året. Vill se så mycket i det landet, och åka på Highway 1!
Sen vill jag ta den där backpackingturen/tågluffen som jag och Sanna snackat om. Vill åka så som en tjej i min klass gjort med sin kille; Transsibiriska järnvägen, åka igenom Asien, åka ner till Australien och massa sånt. Grymt!
Göra volontärarbete på skola i Asien/Afrika.
Göra volontärarbete med utrotningshotade djur.
Jobba på en gård i något land.
Rida Islandshäst på Island.
Surfa i Australien.
Jobba som guide eller bartender/servitris på en ö i Medelhavet.
Och massa massa mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: