KLET

2011-01-10 ? 22:57:10
Har precis kommit hem från mötet med Studentteatern.
Jag är både stressad, arg, glad, pepp och opepp. Knasig känsla.
Nu ska jag sitta och läsa och skriva tenta tills jag inte orkar mer. Sen ska jag upp tidigare imorgon för att eventuellt gymma och i alla fall öva på att bära 3 tallrikar och nöta in bordsnummer.
Den här veckan är så upptagen att jag tror jag dör.
Men jag och Daniel ska i alla fall på Roxette i sommar. Fixade biljetter idag. - Något man obesvärat kan glädjas åt!
Annars är jag rätt glad ändå :)
.
//Idabod
Kommentarer
Natta

Fin blogg!



kolla in på min blogg också, och släng gärna in en kommentar!

2011-01-10 @ 23:39:32
URL: http://nattaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: