FRÅN OCH MED DU

2011-01-22 ? 14:42:40
Mitt unternet fungerade inte hemma hos mamma på 2 dagar, så jag har varken haft tillgång till Facebook eller bloggen.
Men jag har haft händelserika och roliga dagar! Med jobb, gym och föreställningar.
Trivs superbra på mitt nya jobb!
Och jag har en trevlig helg och vecka framför mig ;)
Igår kom danskarna :) Vi åkte till Kontiki och sen var det fest hemma hos mig.
Jag blev officiellt en killes idol, då han sett fotoväggen jag tagit bilderna till hos pappa, och en canvasmålning.
Idag har vi chillat, kollat på Secret window och ska strax in till stan. Jag ska iväg för att fixa smink och ljud till ännu en föreställning, och sen blir det Röda sten.
Softsoftsoft.
Bada imorgon också.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: