DET SNURRAR I MIN SKALLE

2011-01-05 ? 16:22:22
Har jobbat idag, det flöt på bra och var roligare än vanligt!
Vi var minst två som jobbade hela tiden, men det var en virrig dag så folk flängde fram och tillbaks, var försenade, fick byta arbete, fick springa upp på kontoret för att hämta material som glömt att tas med. Osv.
Haha
Men det gjorde att det hände någonting hela tiden! Dessutom jobbade jag med en ny tjej som kan komma att bli min nya gympartner (har ju aldrig haft någon).
På tal om gymmet, har väldigt go träningsvärk från både i måndags och igår, varje vecka kommer ha riktigt hårda pass från och med nu.
.
Dessa köpte jag. Snygg beiga chinos från Whyred. Rea är bra ibland.
//Idabod
Kommentarer
Matilda - smilinggirls

Åh, jag skulle också vilja ha chinos, perfekt till våren ju! =) (jag försöker glömma bort att det är mitt i vintern, hehe)

2011-01-05 @ 20:46:41
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: