BOOOOOOOOOOOOOOOOOPLATS

2011-01-07 ? 10:32:03
Shit vilken mardröm jag drömde inatt. Eller det var liksom en sån dröm där man behövde springa mycket och vara rädd. Det handlade om att massa folk vi/jag själv möte på gatorna i mörkret var beväpnade och sköt människor. Bl.a. en utav min vänner. Jag tror dom typ ville döda alternativa/rockare/punkare eller något sånt... Fast alla ville inte det. Vi fick gömma oss bakom buskar, under bord, bakom hus osv.
Erika var med i drömmen också, och Josefin från min förra klass..
Jag klarade mig i alla fall undan, även om det var extremt nära en gång.
.
Just nu äter jag frukost. Havregrynsgröt as usual, med skivade äpplen.
Mums.
Nu är det dax för tentaskriv och munspel. Ska ringa några samtal också.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: