IMORGON ÄR DET FREDAG

2011-02-10 ? 16:02:00
Jaa nu var jag hemma ifrån jobbet.
Har lite saker att hinna med, så jag har precis ringt min frisör för att byta tid, eftersom jag måste jobba på måndag nästa vecka.
Nu ska jag göra klart ett bildscenario till projektledningskursen ikväll och så ska jag lämna min dator hemma hos pappa, eftersom den dog igår när den höll på att stänga av sig och nu kan den inte starta normalt.
Så ja, det är bara att sätta igång för mig!
Jobbet gick bra idag med, känns bättre och bättre för var dag - även om det sista jag gjorde var att välta ner två vinglas precis när jag skulle säga hejdå. Så det blev sopborste och sopskyffel.
.
För övrigt började jag på en ny skiss igår:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: