DO YOU REMEMBER

2011-02-21 ? 09:33:00

Har inte skrivit vad jag gjorde igår. Jag gjorde inte så himla mycket, tog det mest lugnt. (= Inte okej).
Men jag var både hemma hos mor och far och sen åkte jag till Apoteket.
Träffade även Daniel, i många timmar! Vi gjorde lite allt möjligt; käkade granar, planerade ommöbleingen av hans rum, lyssnade på min Spotifylista <3 och käkade mat.
Den här minigranen var så söt och liten att jag var tvungen att ta kort på den:

Förstås, nu förstår jag ju att det är svårt för andra att se hur liten den är eftersom jag inte la en vanlig gran bredvid.. Men den var mini i alla fall!
Vi ritade även en vikgubbe:

Visst blev den snygg!?

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: