ÅNGEST JU

2011-02-06 ? 12:37:39

Ångest ångest ångest när det kommer till sommarens festivaler.
Roskildebiljetten ligger på byrån hemma, samtidigt som Peace and love har langat grymmaste bandlistan.
Känns faktiskt riktigt jobbigt, speciellt när jag plågar mig genom att lyssna massor på de band som kommer till Peace and love.
Roskilde erbjuder alltid det bästa i miljöväg och vi kommer vara ett grymt stort gäng i vårt camp - Dessutom kommer Kings of Leon och Iron Maiden.
men så säger jag bara, Peace and love, Håkan Hellström, Kings of Leon, Daniel Adams-Ray, Journey, Maskinen, Oskar Linnros, Petter, Kapten Röd, Anna Järvinen ja ni hör ju...
.
Ångest. Varförvarförvarför arrangera dessa festivaler samma vecka?

//Idabod

Kommentarer
catrine

Ja, det är ett svårt val. Men jag ser det så här. Artisterna som skall på Peace and Love kommer man ha chansen att se fler gånger. Majoriteten av artisterna kommer att dyka upp på en annan festival nästa sommar. Så jag har i princip bestämt mig för Roskilde detta året=)

2011-02-06 @ 12:43:08
URL: http://catrinesjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: