ÅR 2011

2011-12-30 ? 12:45:00

2011 RESUMÉ
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, massor! Jag fick jobb som servitris, jag gick en kurs i projektledning, jag var målad som katt på puben, jag ansvarade för ljud och ljus under teaterföreställningar, jag vann stjärnvinst på Liseberg, jag var i Barcelona, jag fyllde 20, jag blev kär och tillsammans, jag såg Roxette, jag började på Chalmers, jag spelade synth med klasskamrater på en nollrocken, JAG TOG KÖRKORT, jag köpte en gitarr, jag gick på date, jag var utklädd till Avatar, jag flög själv till Rom och jag tog en springnota.. (won't happen again)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag minns inte mitt nyårslöfte.. Det här året ska jag minnas det och genomföra det!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon vän/släkting till dig? Nej
5. Vilka länder besökte du? Spanien, Danmark, Italien.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2010? Stabilitet i vardagen och ett eget företag
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 15 Juni
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag tog vara på chanser
9. Största misstaget? Att jag inte tänkte på konsekvenserna
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej
11. Bästa köpet? Gitarren!


12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat ute, gitarren och resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut! Speciellt Daniel
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Do you remember, The Trooper, Fear of the dark, 18 and life
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare. I alla fall gladare än förra året!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mina vänner mer. Främst Sanna och Evelina, som flyttat från Göteborg. Men även Sandra och alla i Gbg.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat
18. Hur tillbringade du julen? Med mammas släkt hemma hos morbror med familj
19. Blev du kär i år? Ja :)
20. Favoritprogram på TV? Inget
21. Bästa boken du läste i år? Haha, ingen
22. Största musikaliska upptäckten? Hum.. Ingen upptäckt, men jag började lyssna mycket mer på Iron Maiden
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Promarker pennor och en dator
25. Något du önskade dig men inte fick? Det minns jag inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag firade den hemma med släkt och vänner. Åt jättegod mat och hade det trevligt. På kvällen blev det sällskapsspel och champagne med vännerna innan vi drog ut till Berså.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Safe och 20års firandet, 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Back in the days.
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj och Daniel
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Förlåt Daniel, men jag får väl säga Johnny Depp haha...
31. Vem saknade du? Sanna och Evelina!
32. De bästa nya människorna du träffade? Hmm.. Robban och alla stammisar kanske.
33. Det bästa strulet? Daniel :)
34. Vilket var ditt störta beroende? Det var nog Daniel faktiskt, haha.
35. Vad var det största du åstadkom under året? Jag tog vara på drömmar och mål på ett annat sätt
35. Vilken var den hemskaste fyllan? Det vet jag inte.. Ingen tror jag.
36. Har du svikit någon i år? Ja, det har jag nog. Litegrann.
37. Har du blivit sviken i år? Ja, det har jag.

38. Vad ifrån 2010 kommer du aldrig någonsin glömma? Daniel


Jag fyllde i samma lista förra året, den kan du se här. Det är en kul sak att göra, och det är kul att se hur åren skiljt sig.

//Idabod

Kommentarer
emilia

det tror jag visst att du skulle våga! det växer ju ut i värsta fall ;)

2011-12-30 @ 13:28:05
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
NATALIE

svar: tack!

2011-12-30 @ 14:04:04
URL: http://ondskefull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: