TILLBAKS IGEN!

2011-12-26 ? 17:56:44

Hej alla fina!
Nu är jag tillbaks igen från mitt julfirande. I år har jag fått ett trefalligt julfirande; en gång med mammas släkt på julafton, uppe i Arboga. En gång igår, tillsammans med Daniel och en gång idag tillsammans med pappa och hans sambo.
Tack fina släktingar och vänner för alla fina julklappar! Det har varit roligt att bidra och få ta emot lite jullys med er. Massor av god julmat har jag fått också. Att träffa släkt och familj på julen med god mat, julgran, julmusik och lite julklappar är riktigt härligt.
Synd bara att det varken blev snö eller jultomte i år!
Såhär ser jag ut idag:

Hemsk bild
På huvudet har jag mina nya hörlurar från Skullcandy. Härligt! jag behövde verkligen nya, ordentliga hörlurar. Tack pappa! :)
Några av de andra sakerna jag fått är bl.a.
Vinterskor
Promarkerpennor
Skissblock
Smycken
Vin
Bok från BIG.dk
Smyckesträd
Presentkort
och lite annat.
God Jul!

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: