FRUKOST I HAGA

2011-08-11 ? 20:09:00
Hejsan hejsan!
Har glömt berättat om ett finfint ställe i Haga där jag käkade frukost med mamma här om dagen.
Le petit cafe tror jag det hette (jag kan ingen franska tyvärr).
Tog några snabba och tyvärr alldeles för dåliga bilder ifrån stället - supermysigt!
Supergott var det också. Tyvärr fanns det bara baguette kvar när jag skulle beställa. De har även grov fralla. Och istället för scones har de annat också, så man kan välja lite själv och så är det en frukt buffé på det!
Förutom att käka frukost gick jag och mamma i second hand affärer. Jag hittade några saker, ska visa bilder på det imorgon :)
.
Efter turen på stan med mamma gick jag hem till Inka. Satte mig i soffan mellan henne och Sanna och såg klart på 1000 bröder som de börjat se på.
Efter det gick jag med dem båda till något pizzaplace i närheten:
Fick smaka jag också, den var god.
Efter det blev det jeansshopping och sen var det dags för jobb.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: