EVELINA OCH FESTU

2011-08-28 ? 10:27:00
Igår var jag och Daniel iväg till IKEA för att Daniel skulle köpa present till sin mamma. Vi skulle även leta efter lite andra grejer, till hans rum, och lyckades hitta en perfekt bäddmadrass i fyndhörnan. Så nu har Daniel en riktig 180-säng (:
Efter det blev det en snabb visit till systemet innan vi åkte hem till Evelina och firade henne. Grattis babe <3
Det bjöds på smörgåstårta, ostar och tårta bland annat. Träffade även några av Evelinas vänner som jag inte träffat på länge :)
Vi stannade ett tag och sen drog jag iväg till FestU-arrangemanget på Chalmers för att träffa klassen och även umgås med folk från sektionerna i samma hus som vi håller till i. Eller om det kanke bara var arkitekterna...
Vi fick se NollK skämmas lite för en gångs skull.
Kul kväll, även inne i Kårhuset efteråt där det fanns massor av saker att göra. Blev lite dans också och jag stannade några timmar innan jag hakade på Daniel och hans vänner ut till Excet. Där var även Evelina och dem, men kön var lång, så när vi kom in skulle hon gå hem.
Men jag hade kul ändå. Synd bara att jag inte kunde firat henne lite till..
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: