VARFÖR SLUTADE DU SPELA?

2011-04-05 ? 09:51:52
Godmorgon godmoorgooon!
Jag har precis ätit frukost. Strax ska jag ta jobbkläderna från sina galjar (nytvättade jobbkläder) och pallra mig ner till jobbet, men gymväska och körkortsteoriboken.
.
Lite updates nu då:
FREDAG - Myskväll med Inception och skön soffa. Hade redan sett Inception, men den är ju så bra!
Sen vart allt lite halvt kanske.
LÖRDAG - Gym, dusch och bastu på förmiddagen <3 Sen käkade vi god mat hemma hos pappa.
Utgång på kvällen! För att fira Mikaela. Middag och krök på Viktoria, sen Excet. Kul kväll!
Mötte upp Daniel utanför Viktoria vid 3-tiden, han vrickade foten när vi sprang till vagnen, framför polisbilen.
SÖNDAG - Säängdag. Helt sinnesjukt mycket sängdag. Aldrig varit med om så mycket sängdag.
Vatten, gitarr, tumstock och så vidare.
Men när klockan slog 17.25 blev det för mycket och det var dags att käka något. Hittade ett nytt, grymt pizzaställe. Blev falafel för mig. Sen promenad hemåt i det sköna (men smått kyliga vädret).
MÅNDAG - Det vanliga. Gitarren börjar gå riktigt bra, vill bara spela meeer.
Och så här såg jag ut:
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: