KUNGSBACKA

2011-04-30 ? 10:37:13
Hejhej!
Längesen jag gjorde en uppdatering, men jag har haft så mycket roligt för mig!
I fredags hämtade Daniel upp mig med bilen och så åkte vi iväg till Kungsbacka.
Freeport först.

Köpte en träningströja och en frisbee. Daniel köpte också en frisbee :)
Sen åkte vi iväg till Kungshallarna, där jag inte är säker på om jag varit någon gång.
Gick runt ia ffärer ett tag innan vi gick ut på jakt efter en bra restaurang.
Det hittade vi:

Supergott, fräscht, fint väder, öl och bra sällskap. Kunde inte bli mycket bättre :)
Havet var nästa stopp:

Göött. Vi hade egentligen tänkt bada, men sen fick vi annat för oss och sen var det inte lika varmt i luften längre. Får ta det nästa gång!
En glass och promenad i Kungsbacka innan vi köpte med oss lite mat att laga. Och varsin Budweiser.

Bra dag!
Rank?

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: