APRIL APRIL

2011-04-01 ? 15:59:38
Jag har tydligen ett bra och präktigt namn. Det är inte fy skam! En tant som åt på restaurangen idag sa att jag har väldigt fina tänder. Sen frågade hon vad jag hette och när jag sagt det sa hon att det var ett väldigt bra namn. Själv hette hon Eva, vilket hon hatade när hon var liten för då fick hon inte fira sin namnsdag eftersom hennes namnsdag är på julafton. Jag älskar äldre människor. Och barn! De kan båda kläcka ur sig så fina saker.
.
Igårbjöds det på fika och tårta då vi hade vår projektledningsavslutning.
Diplom utdelning ohc lite annat skoj skedde där. (Självklart fick jag mitt efternamn felstavat) men det kändes bra ändå.
.
23.30 kom Inka och Sanna hem till mig. Har inte träffat Sanna på över 3 månader!! Jättekul att se henne :D Vi pratade massor tills klockan blev 02.45 och de började kolla upp vagnar. Det visade sig att sista vagnen hade gått, så vi fick sova allihop i min 1.20 säng. Myspys.
De gick upp samtidigt som mig, eftersom jag skulle jobba. Vi satte oss vid köksbordet och såg det här:
Wtf? Var våra första tankar, men sen kom Sanna på att det var 1 April.
.
Nu har jag kommit hem ifrån jobbet. Sitter och äter bär och chillar.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: