NYTT

2011-04-18 ? 16:00:00
Kom hem från Stockholm nyss. Vi har suttit i en bil i en del timmar, och sett/kännt solen skina utanför.
Såg direkt nya saker i lägenheten. Mamma hade köpt påskgardiner och annat påskigt i köket. Sen såg jag även detta:
Toalettpapper med text. Varför? Undrade jag. Men allra först trodde jag att det var mamma som hade skrivit något på toapappret - kanske till mig? Vet inte riktigt vad jag täntke där, jag menar varför skulle hon gjort det?
Jag vill också poäntera att jag vid det tillfället endast hade upptäckt en text på toaletpappret och inte sett vad det stod.
Sen såg jag också att vi fått matta på balkongen nu:
Över heeela balkong-golvet :D
Aaaaasnice! Var tvungen att gå ut och gå på den och jag älskar den.
Anders hjälpte mamma att lägga dit den. NICE sägrer jag.
//Idabod
Kommentarer
Bilalkathinka

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-11-08 @ 08:12:36
URL: http://bilalkathinka.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: