HÅKAN HÅKAN HÅKAN

2011-04-11 ? 21:05:06
Är sugen på att sitta ute i värmen med ett stort ark och massa färger, eller så inomhus framför ett öppet fönster och måla på ett staffli. Och jag är sugen på att måla massor av saker.
.
Den här dagen har varit riktigt skön! Varm och härlig :)
Jobbade riktigt intensivt idag innan jag tog mitt pick och pack till min gamla gymnasieskola.
Fick både tips och ångest över arkitektprovet innan jag åkte hem.
Måndagar varannan vecka är den jobbigaste veckodagen jag vet. Då har jag slitit ut mina ben på jobbet för att sen bära minst 2 tunga väskor upp för backen till pappa. Mindre kul.
.
Var på gitarrlektion som vanligt. Näst sista lektionen var det. Tråkigt tycker jag!

//Idabod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: