THOMAS

2010-09-06 ? 13:42:47
Kom precis hem från min lunch med Thomas. Vi hade tänkt sätta oss på Paprika, men de höll på att bygga om eller något så det var stängt.
Innan jag mötte upp honom han jag förresten prova dessa skor och jag är kär:
Men i alla fall. Som sagt var Paprika stängt, så vi köpte lunch på något av ställena i mitten av Nordstan och så tog vi med det och satte oss på Lejontrappan.
Härligt väder och Göteborg är så fint :)
Satt kvar en stund och pratade innan vi tog vagnen till Chalmers. Och nu är jag hemma.
Tänkte sätta mig på balkongen nu och plugga.
//Idabod
MYCKET snyggare på och soo my style ;)
Kommentarer
hanna

ser ut som mina ju :) tror jag såg dom förut idag, din sko?

2010-09-06 @ 21:43:13
Ida

Nej, men det finns ett par liknande på Din sko :)

2010-09-06 @ 22:09:31
URL: http://idabod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: