PRODUKTIVITET

2010-09-06 ? 22:36:41
Det här känns bra! Extrem minskning av ångest.
Mötte upp Maitane och Inka klockan 17.00 på Grönsakstorget. Köpte present till Rasmus. Jag tror han kommer gilla den! :)
Sen gick vi till Järntorget. Jag och Maitane sprang för att hinna med 3an till Avenyn där vi köpte presenter till Anders och Katrin.
Jag älskar vädret dessa dagar. Det känns alldeles lagom och uppfriskande på något sätt.
Hade ett grymt snack med Maitane på Götaplatsen innan vi skiljdes åt och jag gick hem.
Ringde Sandra som precis hade varit på kickboxningsträning. Lät jättekul och vi bestämde att nästa gång följer jag med! :D
Vi satte oss ner och bokade biljetterna till och hem ifrån Helsingborg. Därifrån ska vi ju ta färja till Helsingør och sen tåg till Gilleleje. WIHU! Jag är SÅ pepp på det här! Kommer bli en GRYM fest!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: