NY GARDEROB

2010-09-04 ? 20:18:31
Har precis käkat supergod middag hemma hos pappa. Han är så grym på att laga mat!

Nu blir det till att koppla av en stund med vindruvor i soffan innan jag hör av mig till Hanna.
Den här garderoben blev det.. Ungefär. Dörrarna öppnas i mitten och utåt båda två, till skillnad från bilden här.
Det blir nog bra. Den ska monteras ikväll.
Men jag hittade egentligen som var så jävla perfekt och lite större. Det var en 75cm och en 50cm del bredvid varandra. Jag tyckte det såg bra ut och måtten passade i mitt rum. SÅ vi kom på vad jag ville ha inuti (hyllplan, lådor, klädstång osv) och när Ikea-tjejen skrev upp allting. Sen när vi kom till dörrar och frågade om man kunde ha skjutdörrar och sådär så kom det fram att det inte går att ha dörrar till en garderob som är 125cm (75+50) utan måste vara jämna 50-tal.
Varför stod dom två ihop som ett exempel då??
Jaja, det här fick funka också.
//Idabod
Kommentarer
Anonym

va kul =) händer imorgon?

2010-09-04 @ 20:35:57
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: