MYCKET ATT GÖRA

2010-09-02 ? 20:17:22
Är ännu inte klar med allting jag ska göra.
Får inte koll på det här med CSN och det verkar vara en bugg på deras sida. Får ringa dem imorgon.
Har torkat bort allt slipdamm och färg från listerna efter att målarna varit här. Nu har jag fina gråa väggar i alla fall! :)
Sen har jag och min mor skurat golven och burit in de flesta möblerna tillbaks in i våra rum.
På måndag är det vardagsrumsmöblerna och köksmöblerna som ska flyttas ut.

Käkade asgod mat som mamma lagade. Pasta med kycklingfilé och pesto.

Nu ska jag återgå till mina papper. Studentkår, danmarksbokning och kolla efter studentlitteratur. Tänkte läsa igenom två draman som vi ska prata om imorgon också.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: