LONG TIME NO SEE

2010-09-13 ? 23:49:43
Jag loggade nyss in på min blogg efter ett tags uppehåll och såg en kommentar från söta Rose, som önskade att jag skulle börja blogga igen.
Jag är just nu väldigt uppe i tankarna om vad jag vill göra, vart jag vill bo, vad jag har för drömmar och hur jag vill att mitt liv ska se ut. Allt detta blandat med mycket händelser som en resa till Danmark nu i helgen, deltagande i demonstration mot SD idag och andra saker. Jag är alltså väldigt mycket uppe i en förändringssituation i mitt liv. Innehållande politik, drömmar, vänner och familj.
Resan till USA är bokad, jag ska provjobba på torsdag och jag har många designidéer och åsikter jag vill uttrycka.
Här är fyra bilder från min underbara helg i Gilleleje.
Festens bästa var nog nakenbadet på natten med alla danska killar.
Festens nackdel alla mygg! Fick stora bölder på benen och ena handen!
Nu ska jag sova, imorgon måste jag skriva klart min inlämningsuppgift.
Vi hörs!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: