HURRICANE EARL

2010-09-03 ? 23:13:00
Sushi idag också, till kvällsmat. GALET! Har blivit väldigt mycket sushi senaste tiden. omnomnom.

Just nu sitter jag och tecknad massa klänningar som jag så småning om vill kunna sy!
Har burit lådor ner i källaren och bytt plats på saker i lägenheten typ hela kvällen tillsammans med mamma. Det här med att flytta är (som jag sagt så många gånger tidigare) en väldigt stor process. Speciellt när målarna är här och man inte kan bo som vanligt.

Imorgon ska jag på en föreläsning om filmmanus på Stadsbibliotkeket. Någon som vill joina?
Sen ska jag åka till IKEA med mamma och Anders innan jag tar vagnen till pappa.
Det här med orkanen Earl känns varken jätteroligt eller speciellt säkert. Men förhoppningsvis är det värsta över nu. Pappa säger att det kan bli rätt intressant att få vara med om en orkan/alla följder av en orkan.
Jaja, bara inte han drabbas liksom!! <3


//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: