FIRST DAY IN SCHOOL

2010-09-01 ? 13:08:55
Vaknade imorse av att hantverkarna var igång i våra sovrum. Jag, syster och mamma har ställt våra sängar i vardagsrummet för att inte vara ivägen.

Första lektionen i skolan har varit. Dramatik, grundkurs.
Jag var klädd såhär:

Fick en hel del papper och information. Markerade och skrev ner en massa saker i anteckningsblocket, kalendern och på de pappren vi fick.
Efter det gick jag och köpte ett kompedie. En fet bunt papper innehållande en hel del pjäser, texter osv. 140kr kostade det.
Rörde stegen till Universitetsbiblioteket för att skaffa lånekort och låna några kursböcker. Självklart var de utlånade redan. Skrev upp mig på en boklista, ska försöka skaffa de andra. Har redan lånat 3 stycken från bibliotkeket och så hade syrran en av dem hemma.
Kommer nog bli lite dyrt i alla fall, känner jag på mig.

Sushi till lunch, i Carlanderska parken. Riktigt skönt.
 
Nu ska jag läsa igenom lite kurslitteratur ute på balkongen, posta ett paket och sen får vi vad som händer.

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: