CV CV CV CV

2010-09-02 ? 16:13:41
Jag har precis uppdaterat mitt CV. Är nästan klar, har bara någon punkt kvar att skriva där jag behöver information från ett papper som finns hemma hos pappa.
Sen ska det lämnas in!
Jag tycker det är lite svårt att kriva CVn. Inte för att jag tycker det är svårt att beskriva mig själv, utan för att det är lite svårt att veta vad som är relevant. Den här gången skrev jag om mitt helt och hållet. Nöjd är jag i alla fall!

Får lite ångest över att sitta inne i detta fina vädret och göra sånt där viktigt. Har massor av broschyrer kvar att läsa, kurböcker att köpa och tåg/färja-biljetter att boka.
Nu tar jag med skolväskan ut på gårde och sätter mig där!


Bild från fashionsquad

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: