DET REGNAR

2010-10-21 ? 20:17:00
Idag har varit en blandad dag och den har gått väldigt fort.
Är det fredag idag?
Nej just det! Fredag är imorgon och jag är helt ledig. Ingen skola imorgon. Och på kvällen blir det modevisning och sen hippiefest!
.
Idag har jag i alla fall vaknat väldigt sent, skyndat mig till skolan, haft en väldigt intressant lektion om Strindberg och Benedictsson. Skrev upp intressanta ord och meningar i min kalender. Sånt som bara kom upp i mitt huvud och som gör mig intresserad.
.
Kom hem, tvättade, testade mina nya vaxremsor (Bra och billig skit från USA), fick ett speciellt samtal från en vän, åkte till H&M och köpte en topp tills imorgon. Ska strax testa hela outfiten!
Nu har jag precis käkat kvällsmat och lagat mina lacktights. Rasmus ringde nyss och undrade om jag skulle med till Siri och kolla på film.
Jag vet inte om jag orkar. Samtidigt som jag tror jag gör det..
Imorgon väntar städning inför att mamma kommer hem!
//Idabod
Kommentarer
Johanna

Kalmar ;D

2010-10-21 @ 20:32:31
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: