BUSY

2010-10-05 ? 19:22:37
Att vara duktig är krävande.
Idag har jag fått gjort en del saker, känner att jag är en ryggsäck lättare nu i alla fall.
Spelade upp vår scen idag, två gånger.
*Gick på extralektionen och när den var slut hade jag varit i skolan från 9-15.
* Svarade "ja" på att jobba imorgon
*Gick direkt hem för att finslipa på och sedan skicka iväg mitt PM som inte ska in förrän 00.00.
*Tog mig till Studenternas hus för att träffa en tjej i studentteatern som jag mailat med. Jag vill nämligen bli en utav deras scenografer. Kom 20 minuter för tidigt och satt där 20 minuter över tiden vi bestämt. Ingen kom.
*Gick till stadsbiblioteket. Hittade två böcker som jag behöver, en som ska läsas till torsdag och en till nästa vecka.
Två böcker som jag behöver för att skriva klart mitt arbete fanns dock inte.
Nu är jag hemma igen. Ska göra klart så mycket jag kan på min inlämning och sen ska jag köpa 3 kursböcker på internet.
Fick precis pengar av mamma att ta med till USA. Lite mer pengar till USAkassan är alltid uppskattat :)
Imorgon är jag "ledig". Så det blir att jobba, vaccinera mig, gå till SEB, läsa alla böcker/texter som vi ska läsa, skriva klart min inlämning och skriva min föreställningsanalys utav Babel.
Wihu
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: