YOU BETTER

2010-11-21 ? 23:20:00
Är hemma ifrån en soft kväll hemma hos Joel och Calle. Träffade även Nils och Malin där.
Fick en husesyn först. Jättefin lägenhet har dom verkligen! Satt och mös i fönstret medan Joel kokade nudlar till sig.
Bakfulla var dom allihop och Malin och Joel har slått vad om 500 kronor att Joel inte kan hålla sig borta från alkohol i 7 dagar. Hälsosamt.
.
Först såg vi på Frosen. Jag är ledsen Calle, men den var faktiskt inte bra.
Handlade om 3 pers som blev fast i en lift när skidorten stängde för veckan. Brutna ben, hungriga vargar och sönderfrusna händer. Det sammanfattar väl filmen ganska bra.
.
Sen blev det Southpark innan vi Malin kom ut med en runda bullar som killarna hade haft i kylen.
OMNOMNOM.
Haha, Calles min.
.
Nu ska jag ta och lägga mig. Sjukt att det är skola imorgon. Känns inte så.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: