SVEN KLANGS KVINTETT

2010-11-08 ? 17:46:00
Känns sådär tryggt att höra att två personer knivskars på min hållplats förra veckan! PÅ - MIN - HÅLLPLATS.
Jag kunde lika väl varit där då liksom.'
Sjukt!
Idag har jag haft en filmlektion från 10-12 och sedan en föreläsning från 13-16.
Föreläsaren var varken Robert eller Birgitta, utan Henric Holmberg! Han var även med i filmen vi såg. "Sven Klangs kvintett".
Bra film och intressant föreläsning. Lärde mig mycket om hur samhället och teatern såg ut för 50 år sedan
och framåt. Lärde mig också mycket om kringresande friteatrar. Väldigt intressant!
Jag har checkat hur schemat ser ut framöver och det är redigt fullsäckat får man väl säga.
Mycket plugg blir det nu framöver! Redan idag kör jag på för fullt. Kommer ta hela kvällen, minst!
Ny skjorta :)
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: