TODAY

2010-11-10 ? 21:54:00
Bra dag idag!
Gick upp 08.30. (Efter att ha snoozat typ tre gånger)
Käkade frukost. Havegrynsgröt! Grymt bra start på dagen :)
(inte min bild)
<3
Satte mig i badet och fortsatte att läsa det sista dramat inför hemtentan.
Klädde på mig och åkte till jobbet. Jobbade SJÄLV för första gången. Så nu vet jag att jag kan det!
Tog bussen hem efter jobbet, käkade lite lunch och skrev otroligt mycket på hemtentan! (stolt)
Förtjänade några pauser, läste mer i böckerna.
När mamma kom hem fixade vi god mat. Sen blev det gymmet - Det förtjänade jag! :) Tränade bara i ca 1h och gick innan det stängde.
Nu sitter jag här. Känner inte riktigt för att fortsätta med tentan ikväll och jag ska upp tidigt imorgon och träna.
Vi får se :)
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: