TRE

2010-11-02 ? 12:43:26
Det snöar löv ute. Så himla fint!
Det faller liksom gula löv i mängder ifrån träden.
När jag satt i bussen påväg till skolan så tittade jag ut bakom mig och såg något av det finaste jag någonsin sett.
Jag gjorde en snabbskiss för att man ska förstå:
Så tänk det här. Fast fint! ...
.
Min mobil har dött. Då känner man sig ganska handikappad ändå. Speciellt när laddaren är hemma hos pappa och man fått ett sms från jobbet som man behöver svara på..
.
På tal om handikapp, ett betydligt mer jobbigt dock. I Carlanderska parken är det fullt av pölar på vägen. Jag som genar där igenom tycker det är lite jobbigt, men det går att hoppa hit och dit liksom.
Idag såg jag en blind man gå där. Fatta vad jobbigt.
Det säger ju tjoff! så går han rakt igenom en stor vattenpöl, eller så halkar han på ett löv.
Jobbigt.
.
För övrigt så ogillar jag mens skarpt just nu.
Har mått illa i 3 dagar och inte varit sugen på någon mat alls.
Dessutom fick jag stanna upp tre gånger på vägen hem och stå helt still i regnet tills sammandragningen var över.
Ont i ryggen har jag också.
Jaja, lite motstånd ska man möta här i världen också!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: