JEG KALDER PÅ DIG

2010-11-27 ? 18:13:14
Nu har Sanna precis åkt ifrån mig. Hon har varit här och ätit popcorn och sagt "mmkay".
Vi har berättat massa snuskigheter och hemligheter för varandra, tihi.
Ja, tjejer berättar allt för varandra.
Jaja, nog om det.
.
Igår började förfesten hemma hos mig. Hela gänget kom i princip! Så vi måste varit runt 10 pers. Jättebra start på kvällen!
Redan vid 22-tiden tog jag, Mikaela och Erika bussen till Parken, vilket visade sig var ett väldigt smart drag då hela stället var knökat typ. Vi hittade David i kön, så vi fixade in honom också - wihu för VIP.
(Även om vi fick vänta ett bra tag)
Inget gratis inträde ikväll och garderoben på övervåningen var helt full. Men jag och Erika lyckades få tag på en galge och hänga på samma.

Dansade och drack gjorde vi. Helt plötsligt söger David (tror jag) att de stängt till på nedervåningen inför Rasmus Seebach-spelningen pga att det är så mycket folk. Vi rushar bort till trappan för att möta 4 pers som är påväg upp. Jag ringer Mikaela "NEDERVÅNINGEN - NU. NU."
Så vi kom ner allihop! Varsin drink och sen stod Rasmus Seebach på scen.
Jag älskar verkligen danska. Jag och Erika skakade hand på att vi ska gifta oss med varsin dansk.

Kvällen slutade väl inte speciellt sent, men av goda skäl. Blev gång hem, trots att vagnen fortfarande gick.
Bra kväll ;)


//Idabod
Kommentarer
Erika

Jaaa, klart vi ska gitfa oss med en dansk :D Brabrabra kväll! Puss

2010-11-29 @ 17:44:06
URL: http://missakeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: