I THINK SO

2010-11-01 ? 09:08:22
Jag har börjat käka rosenrot.
Rosenrot ger bevisat mer energi, ökar koncentrationsförmågan, ger ökade lustkänslor, ger mer ork och minskar stress.
Det låter i alla fall hoppfullt!
Var hemma hos Annalena igår och käkade middag med henne, hennes två barn och med min pappa. Syster följde inte med.
Känner mig bortskämd med skjuts de senaste dagarna. I lördags hämtade Daniel mig och körde mig hem, igår hämtade pappa mig och körde mig hem.
Eller ja, pappa körde mig till en korsning i närheten där jag skulle möta Thomas.
Thomas var mysig i sin stickade tröja och halsduk. Gick hem till honom och såg Beck - Flickan i jordkällaren.
Väldigt lockigt hår igår. Det blev typ 3 ggr så lockigt när det hade torkat.
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: