HALL

2010-11-18 ? 16:31:16
Unnar mig en paus. Om en timma ska jag träna!
Idag har jag i skolan från 10-16. Långa dagar fram till jul!
Vi visade upp vårt grupparbete och såg även de andra. Jag tycker verkligen att det är så himla intressant och stimulerande att se vad folk har kommit fram till. Riktigt snygga och djupa grejer - med bara musik och rörelser.
Så här såg vi ut igår när vi skulle öva på vår "korvrullning" haha.
.
Idag gjorde vi en övning som gick ut på att skicka vidare ett leende.
4 personer satt på rad på varsin stol. En började att le väldigt väldigt litet och vände sig om och tittade på den som satt bredvid. Den som satt bredvid tog emot leendet, började också att le och så skickades det vidare. För varje gång leendet nådde en person på kanten ökade leendet.
Jävlar va vi  i publiken skrattade! Dom på stolarna också. Helt hysteriskt blev det.
.
Vi avslutade dagen med en berättarstund på en kvart.
Jag tycker att det är så himla roligt att lyssna på allas minnen från barndomen, men jag vet inte om jag själv kan komma ihåg några. Jag vet att jag ibland kommit igång saker och tänkt "Det här måste vara mitt första minne" eller "Undrar om jag minns det här eller har fått det berättat". Men just nu kommer jag inte på någon historia alls. Jag minns bara småsaker. Typ som när vi satt och sjöng sånger och spelade tamburin på dagis, eller utsparket från dagis. Jag minns när vi började 6års gruppen och Johan inte hade några ögonbryn. Och jag minns hur vi lekte vitt hörn runt förrådet. Men jag minns inte någon längre gripande eller rolig historia. Ska ta och prata med mina föräldrar!
//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: