Ligger killar när de får och tjejer när de vill?

2010-05-30 ? 22:55:32
Har ni tänkt på killar och tjejer?
Jag ser hur många tjejer som helst per dag som jag vet att killar jag känner skulle kunna ligga med. Jag menar alltså att majoriteten av alla tjejer jag ser på en dag vet jag att en och samma kille skulle kunna tänka sig att ligga med. Och det gäller flera av de killar jag känner. Själv ser jag max 1 kille per dag som jag skulle kunna tänka mig. MAX. Och det är helt sant.
Jag har pratat med mina kompisar om det här. Många säger samma sak.
Det kan vara så att tjejer kanske är mer kräsna än killar, vilket i så fall kan vara anledningen till att killar helt enkelt kan tänka sig fler. Det kan också vara så att om tjejer är mer kräsna än killar så gör det att killar kan tänka sig fler eftersom de inte kan få alla de kan tänka sig. Typ dom det där ni säkert hört: "Killar ligger när de får, tjejer ligger när de vill".
Men det kan också ha att göra med hur man ser ut, hur man tar hand om sig själv och vad man utstrålar. Vanligtvis är ju tjejer mer mån om sina kläder på en annan nivå, sminkar sig och alldeles för många tjejer försöker leva upp till de photoshopade idealen.
Det kan hända att allt det här berör natklubbsbranschen mer än något annat, jag vet att det inte gäller alla killar. Och inte alla tjejer.
Jag ska vara ärlig, jag kan tycka att det är tråkigt att jag inte ser fler killar som faller mig i smaken.
Det må vara så att jag är väldigt kräsen, men många killar gillar tjejer som tar hand om sitt utseende, vilket många tjejer gör.
Men guess what, tjejer gillar killar som gör det också!

//Idabod
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: